1. Для отримання повного доступу до сайту потрібно ввести свій логін і пароль.
    Приховати оголошення

Problem ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'ГБО', створена користувачем CADDYCLUB, 6 Червень 2014.

  1. Про ремкомплекты - в точку.
     
  2. I NEED HELP!
    Привіт усім! Потрібна допомога у діагностиці проблеми!
    Сьогодні не доїхав до заправки 5 км, перейшов на BenzinNotbetrieb, і тут почалося...
    Чек, ASR, і ще щось там...
    Оберти нестійкі, діапазон 500-1000 гуляють як хочуть, макс 2000 на повному акселератору....
    Доїхав до заправки, задув на 500 грн повні балони по новій ціні...
    Перейшов на газ, ситуація не покращилася...
    Скинув клему з акума, щоб типу скинути чек і все решта. Через 30 хв прийшов, відкрив капот, щоб накинути клему і чую легке шипіння з легким запахом ароматизатора метану
    Винюхуючи і поливаючи мінералкою діагностую , що сифонить між кругляшом і квадратом на редукторі? Фото додаю...
    Що мені робити?
    У нас в місті ніхто Екофюел не хоче брати на ремонт. P70205-202956.jpg
     
    boldysh подобається це.
  3. Так, шановний - БЕЗ ПАНІКИ!
    Це поперше.
    Серйозних проблем з Вашим редуктором немає!
    Це по-друге.
    Все вилікуємо!
    Це по-третє!
    НУ що ж . Почнемо.
    1. Авто 2007 рік а редуктор плунжерний? Тобто була заміна з перепрошивкою мозгів в Европі?
    Суттєво це вияснити - тому що нерідні гвинтові хомути на тосольних шлангах редуктора наштовхують на різні думки(мали б бути пружинні хомути).
    Скоріш за все це вже 2-й за рахунком плунжерний редуктор на Вашому авто. :) Чи Ви ті хомути самі ставили? Байдуже. Тому що:
    2. Плунжерна пара в Вашому редуткорі працює відмінно! Щонайменше - наявність пробки в отворі аварійного збросу газу про це свідчить. Не можна виключати варіант, що клапан аварійний заглушено - але то нетипове ліпилово, яке я бачив всього раз в житті. Що ж з редуктором?
    3. Негерметичність на стику тосольної камери та камери високого тиску досить типова несправність і вирішується однією резинкою :) Як я нещодавно виявив - потім сама фірма Вентрекс це виявила і збільшила глибину канавки в диску тосольної камери новіших моделей. Відкрутивши всього один болт під внутрішній шестигранник М8, що зтягує до купи 2 половинки редуктора. Резінки - без проблем, вишлю. Треба телефон, ПІБ та відділення НП.

    Що стосується самої ситуації - то якщо і на бензині і на газу проблема вилізла одночасно то редуктор тут ні до чого. Дивіться проводку. Детальніше - коли буде більше симтомів.
     
    boldysh, igoralif та Kurt подобається це.
  4. #524 Kurt, 6 Лютий 2017
    Останнє редагування: 6 Лютий 2017
    miki_ua, в такому стані брав машинку в Німеччині, в 2013 році. Сам вибирав авто в Мобіле.де, сам гнав і розмитнював.
    Сьогодні був на СТО, домовився за ремонт. Покроковий опис ремонтних робіт в темі дуже допоміг, дякую! Інакше майстер міг би відмовитися...
    Проблема вже ніби сама усунулася, гирлянда на приборці потухла, машинка їздить так само, як і раніше.
    Тільки показник рівня газу за 50 км пробігу впав на четвертину від повного.
    Травить газ вже менше...
    Така сама проблема була і пару місяців тому, коли також викатав увесь газ і перейшов на бенз. А чи не виною всьому є конденсат в балонах, який потрапляє в редуктор? Тоді ще їздив в сервіс, два різні комп'ютерщики видали діагноз несправність дросельної заслінки, офіціали видали прайс 12 тис грн, гаражний сервіс пропонував дросельний вузол за 8000 грн + робота.
    А тут потепліло, і проблема сама розтанула...
     
    boldysh подобається це.
  5. Скоріше за все винуватий "скажений" тиск на колонці.
    Порівняйте робочий тиск в програмі самоосвіти з тимщо нам "вдувають".
    Перше повідомлення: 6 Лютий 2017

    Нове повідомлення: 7 Лютий 2017
    Гірлянда на приборці може бути викликана замиканням "+" що приходить на датчик тиску в баллонах на інформаційну лінію того ж датчика....


    Нове повідомлення: 7 Лютий 2017
    Дроссельку міняють коли не можуть повірити в глюки проводки (а частіше за все винна саме проводка). Як правило - кронштєйн на коробці.


    Нове повідомлення: 25 Лютий 2017
    Ще одна проблема екофьюла вирішена. Якщо в ДТП пошкождено датчик тиску в баллонах і у Вас немає 100євро на новий а їхати поки на газу треба: можу зробити емулятор цього датчику.
    1. Не буде показувати chekEngine по поломці данного датчику
    2. Машина буде переходити на метан так само, як і раніше(а не з значною затримкою)
    3. Машина буде стартувати на газу зразу як і раніше (при помилці датчика тиску в баллонах старт на бензині завжди).
    4. Індикатор на приборному щитку буде показувати 1/2 заправки завжди.
    Роботи в даному напрямку продовжуються.
     
  6. Добрый день. Сейчас у меня возникла проблема с превышением давления после второй ступени. Срабатывает предохр. клапан. Сейчас разбираюсь с этим. Как я понимаю суть работы редуктора, то увеличение жёсткости пружины плунжера приведет к увеличению давления после первой ступени, а требуется номинальное давление. Если пружина "села", то давление будет ниже номинального, но никак не выше. Следовательно подложенная шайба только усугубит проблему.
    Перше повідомлення: 27 Лютий 2017

    Нове повідомлення: 27 Лютий 2017
    Проясните ситуацию. Может быть я чего то не понимаю.
    Думаю притереть плунжеры к уплотнениям. Как правильно сделать, на сухую или с притирочной пастой, или еще как то, думаю... Поделитесь опытом, если кто то это делал.
     

Поділитися цією сторінкою