Тема створюється з-за необхідності надати достовірну інформацію про розмитнення автомобілів з-за кордону. У нас на форумі є кілька одноклубників, які розбираються в даних питаннях, самі займалися такими справами, і готові надати деяку інформацію для Клубу. Включаючи нові правила, недавно прийняті закони щодо цього, і різні тенденції. Було б непогано, якби хто-небудь зі спеціалістів зробив коротенький загальний екскурс по розмитненню. Нагадаю, так як тема має свою специфіку, що заборонено будь-яким способом описувати чи закликати до порушень чинного законодавства України. Також правило 8.5 не забувайте.
Доброго дня. Напишу інформацію, які документи потрібні для розмитнення авто за пільговими ставками мита. Так як ми мешкаємо в Україні, на різних митницях вони можуть відрізнятись. Для пригону авто в Україну потрібно: 1. Технічний пасторт на авто. 2. Рахунок на авто (повинен бути виписаний на особу, яка його буде розмитнювати). 3. Омологація (сертифікат заводу виробника). 4. Сертифікат про походження товару (якщо форми EUR.1, то мито буде не 10%, а 9,1%). 1 та 2 документ обов'язково, 3 або 4 - "дуже" бажано. Для розмитнення беремо довідку автоварознавця, по розшифровці VIN коду згідно ISO 3779-2009. Далі йде оцінка машини, для цього митниця використовує каталог schwackeliste, з якого беруть ціну згідно характеристик авто (марка, модель, комплектація, рік, об'єм, потужність двигуна) і згідно методики (яку я деколи не розумію) розраховують чи є перепробіг, пошкодження, віднімають чи добавляють різне додаткове обладнення (наприклад, в schwackeliste написано що в авто стоїть кондиціонер, а по факту кліма, тоді перше віднімають, а друге додають до оцінки). Перше повідомлення: 28 Вересень 2016 Нове повідомлення: 28 Вересень 2016 Не знаю чи в тему, але для наочності.... vw golf 2012рік 1.2TSI -2260євро
n0190, А як бути з 3 пунктом.Де беруть сертифікат походження автомобіля,про те що він не виготовленний в Росії.До 1 вересня skoda остання видавала цей сертифікат.
Сертифікат про походження видає торгово-промислова палата країни або митниця, в Польщі митні агенції роблять за 30 євро. Наприклад, Нідерланди:
Це називається купувати по "багатому". Проїзд, проживання 1000євро? Вони напевно не шукали авто в інтернеті перед поїздкою і там тиждень тусили. Ну а поляки їх розвели. Ну а якщо ближче до теми, простіше розмитнювати німців, а французи це гемор. Перші в VIN кодують завод складання, французи - ні. і митники починають розказувати, якщо немає сертифікату походження, що у французів є заводи в росії.......надо шото рішать........ Перше повідомлення: 30 Вересень 2016 Нове повідомлення: 18 Жовтень 2016 Доброго дня. Хочу повідомити нові нюанси при розмитненні авто. Тепер, якщо в технічному паспорті (свідоцтві про реєстрацію) автомобіля не вказано євро 5, митниця посилає на сертифікацію до митного оформлення. Цей сертифікат відповідності тільки для цілей митного оформлення і для постановки треба робити ще один ..... Також митникам доказали, що громадяни можуть оформляти свої авто не тільки по місцю реєстації, а й де завгодно по Україні. Нове повідомлення: 18 Жовтень 2016 2011 рік, 1,5 дизель, 1880 євро Нове повідомлення: 18 Жовтень 2016 1340 євро, 1,3 дизель, 2010 рік Нове повідомлення: 18 Жовтень 2016 2390 євро, 1,6 дизель, 2011 рік
n0190, если не сложно к этой сумме рядом приписывайте уже полную сумму которую клиент заплатит по итогу. А то аж глаз задёргался. Спасибо.
Ціни на авто не знаю, на мобіл.де можна подивитись, а розмитнення - в залежності від комплектації, двигуна і т.д. Перше повідомлення: 27 Жовтень 2016 Нове повідомлення: 28 Жовтень 2016 2011 рік, 2,0 дизель, 103 кВт, 3400 +8200 євро пробіг +/- 180000км
Тільки одометр по факту. Плюс за інфу від ОД тре платити гроші, а в них навіть на папір з ручкою немає.