1. Для отримання повного доступу до сайту потрібно ввести свій логін і пароль.
    Приховати оголошення

Problem Ecofuel Метан на пропан

Тема у розділі 'ГБО', створена користувачем ua999, 13 Березень 2015.

  1. Во дал ,и придратся некчему .Ну у меня возник вопрос ,если на нашу машину поставить проопан,и выкинуть метан ,то при переоформлении заметят ли в МРЭУ,эту подмену ,или не обротят внимание?
     
  2. Зависит от тех.паспорта.
    СПГ - сжатый природный газ
    СНГ - сжиженный нефтяной газ
    Посмотрите в свой тех.паспорт - как правило там указан тип топлива так, значит могут придраться.
    Худший вариант: штрафплощадка, автоэксперт, узаконивание переоборудования.
    Лучший - проканает лапша на уши, которую сейчас пытаются узаконить (типа газ не является переоборудованием и в тех.паспорт не вписывается). Шпаргалки по леплению отмазок есть в сети.
    Если выедете закордон - даже не знаю.
    ИМХО если очень "свербит" - поставьте пропан, но не убивая окончательно метановую часть.
    Оставить 2 баллона (в максике 3) которые до задней балки.
    Редуктор, форсунки, и т.п. - оставить рабочими.
    Хотите использовать "хромой" сигнал аварийного режима (бензиновых форсунок) БЕЗ индикации ЧекЭнджин - просто закройте подачу газа. Баллонами или дополнительным метановым клапаном перед редуктором. Машина увидит конец газа в баллонах и сама спрыгнет на бенз/пропан.
    Хотите поставить пропан нормально - берите сигнал с газовых форсунок.
    Только посчитайте за сколько отобьётся Вам Ваши 350 баксов. Ведь форсунки Валтек тип30 или ОМВЛ, РЕГ - не канают, слишком большой диапазон времени открытия должна обеспечивать газовая форсунка. Надо Алекс Барракуда + высокое давление на редукторе.
    Тогда это имеет хоть какой-то смысл.
    Не финансовый. 350*27/11,85=797,5 куба газа (13 200 км по трассе). Вот Вам окупаемость мероприятия без покупки талонов на метан у ПАЗиков и Молоковозов по 7 грн - просто на заправке приехать и заправиться у нас 11,85.
    По региону есть дешевле , а есть и существенно дороже - до 13,62. Пересчитайте себе сами.

    Любой другой "вариант" установки = калечить машину.
     
    Jetta Vlad, SNG, boldysh та 2 іншим подобається це.
  3. Все понятно ,спасибо
     
  4. Ну як вам написати ще, у мене не горить чек, повісили катушки з балонів і все...
    На рахунок октанового числа тобто на 95 машина їде нормально, а 98 пропан вже погано?
    Я нехочу заходити в полеміку, пояснював раніше про необхідність переходу на пропан а не про якусь вигадку чи бажання. Багато досліджував цю тему, читав наші форуми, російські і спілкувався з фахівцями. Поки що все ок. Далі час покаже.
    На рахунок обрізаної програми, вже працюю над цим, дав запит спеціалістам щоб перепрошити, поки відповіді нема, можливо й нереально, радяться, пробують.
    Перше повідомлення: 29 Березень 2016

    Нове повідомлення: 29 Березень 2016
    редуктор є, буду продавати.
     
  5. Да не надо мне ничего обьяснять по джекичану. Видео с подключенным Васей и работающим без ошибок мотором будет достаточно.
    В одном с Вами согласен -время покажет.
    Но признайте - "метановой" тяги на низах уже нет. Лучше чем на бензе даже может быть.
    Но ........
    А за программу ЭБУ держите меня в курсе. Интересно где у нас в состоянии разработать ПО мотора, тем более заочно - без часов на динамометрических стендах.и сколько потом всё это протянет и в какие экологические нормы впишется.
    Ах, да - и сколько будет стоить...
     
    Jetta Vlad подобається це.
  6. Відео буде як тільки буде час, можливо через місяць, тяга на мій погляд не змінилася, але якщо ви відчуваєте різницю в 1-2 кінських сили ну то можливо.
    На рахунок ЄБУ - люди які працюють з прошивками спілкуються між собою,радяться, така собі Українська спілка програмістів по обміну досвідом. Мені гарантій ніхто не давав, і я не казав що 100% буде ok! На рахунок ПО мотора і години на стендах гадаю можна запозичити чорновичок з шкоди, батьківського мотора, а потім довести їх до пуття.
    Але я бачу проблему в іншому. Я зробив так як мені виходило. Нікого не агітую так робити, і невідраджую так неробити. Кожен має свою голову і своє авто. Поки проблем повязаних з переходом на пропан немає. Читав російські форуми там писали про пробіги 30 -50 тис і проблем теж не було. Я гадав що форуми існують для того щоб ділитися досвідом і інформацією, і позиція що є два варіанти один ВАШ а інший неправильний, є як мінімум некоректною. Від Вас шановний miki_ua - як від фахівця в ГБО я чекав порад, настанов ітд. а тут виходить як в парламенті одні одних поливають брудом.
    Я писав що в полеміку вступати небуду, і нехочу щоб з мене робили дурня. Тому із своєї сторони тему закриваю.
     
    AndRi Y KO та RMX подобається це.
  7. Я завжди казав і надалі буду казати -я не маю на меті сподобатись всім.
    Так, моя точка зору для Вас ніякого значення не мала: адже я зазначав раніше не тільки що ставити сенсу немає, а і якщо надумали ставити -то тільки в гібридний режим подачі палива, зберігаючи вприскування долі метана і відповідно беручи нормальний сигнал с газових форсунок.
    Ви обрал шлях кастрації системи -тільки тому що є в світі ще кастрати і їм це подобається.
    Ваш вибір.
    Але підносити це як "обмін позитивним досвідом"- вибачте, тут вопрос принциповий. Саме тому що тут багато одноклубників, яким мені ще не раз дивитися в очі - не дозволю я собі з такою точкою зору погодитись.
    Навіть якщо Вам особисто це не до вподоби.
    Вибачте що розчарував Вас в собі як в спеціалісті з ГБО тільки своєю принциповістю -але є речі, якими поступатись не можна.
    На врят чи ті, хто Вам робили систему детально описували всі недоліки такого рішення (хоча б ті, що я навів вище). Але доки я живий - одноклубники матимуть повну картину всіх переваг і недоліків всього що стосується ГБО.
    Ваша ідея про "мозги від шкоди" -навіть не знаю як коментувати... тоді давайте щоб паливна карта відповідала механічним храктерисиикам мотора (ступені стиснення і фазам ГРМ) поставим від шкоди ще і їх! І взагалі при такому розкладі простіше зняти і продати не тільки ГБО а і мотор і встановити АХА або "від шкоди"...
    А тепер вдумайтесь, куди заводять Ваші фантазії.
    Я одне всього хочу сказати....
    Не обманюйте людей - а в першу чергу себе.
    Такий "кастрований" варіант з непевним ресурсом і характеристиками як тяговими так і екологічними так і лишиться кастрованим варіантом повним непевностей. Бо все інше - великі кошти.
    Вам подобається -я щасливий! В світі ще багато збочень. І вони затребувані. Но не треба агітувати за них - заради Бога....
     
    Валерий Новомосковск та CADDYCLUB подобається це.
  8. Дуже інформативно і ввічливо.
    Тобто ви кажете що їхати на пропані з октановим числом 98 коли авто думає що їде на 95 бензині це погано бо паливна карта обрізана, а в вашому варіанті їздити на пропані коли авто думає шо воно на метані з октановим числом ну хочаб 110 це абсолютно прийнятно, все ок. нічого не товче під клапанною кришкою і все звісно без наслідків...
    Вибачте, це ви підносите інформацію так як вигідно вам, я писав про обмін досвідом, але аж ніяк не казав що він позитивний чи негативний.
    Тим більше я в ніякому разі неагітував за таке переобладнання, ви уважніше читайте, коли хочете когось звинуватити.
    Я нікого необманюю, а просто розказав що і як зробив я. Себе я в першу чергу необманюю. Так я сам не є прихильником такої хірургії і при можливості краще би продав метанового кадіка, купив бензинового і тоді ставив газ, але ОБСТАВИНИ такі, що варіантів мало, і я вибрав цей. На рахунок що це небуде все праювати на 100% правильно і можливо колись це полізе боком - тоді я напишу на цьому сайті Увага наслідки такі:... А всі решта будуть вирішувати варта це чи ні.
    Мене люди давно не розчаровують, я їх сприймаю такими які вони є,але мене здивувала не ваша принциповість в ГБО а подача вашої позиції в цьому питанні.Способи манери спілкування є різні, але кожен вибирає свій.
    Раз дійшла справа до вибачень то і я приношу свої вибачення, якщо я Вас чимось образив. Я просто читаю розмірковую, думаю аналізую. Так я іноді помиляюсь. Ви не зробили жодної помилки за життя? В противному випадку нема 100% гарантії що Ви праві. Якщо ви підходите до трьох лікарів і всі кажуть різні діагнози ви змушені таки хочаб до одного з них звернутися і розпочати лікування, і по ходу справи бачити правильний діагноз чи ні.
    Наша дискусія впирається в практику! Немає у нас такого метанового кадіка що проїхав хочаб 100 на пропані. Поживемо побачимо.
    Насправді я дуже поважаю Miki_ua, читав багато Ваших постів і почерпнув багато корисного, але мені недовподоби коли мій проект розносять в пух і прах. Так можливо я неправий, а можливо все буде ок. Мотор крутитьмя маститься шо йому буде, лямбда здохне , куплю нову. Давайте до цього ставитися як до експерементального зразка, який проходить тестування і по мірі проходження буду звітувати. Тільки давайте небудемо нагнітати обстановку, казати шо все погано і обзиватися збочинцями. Ну нелюблю я цього...
     
    AndRi Y KO та RMX подобається це.
  9. Пробачте, але якщо Ви можете підібрати інший термін, що здатний описати ампутацію складової системи з позбавленням цієї системи основниї финкції (подача палива згідно з характеристиками мотора і відповідними нормами екології ) - я визнаю що неправий буду використовувати запропонований Вами термін надалі.
    А до тої пори іншим словом це не назвати.....

    Коли Ви будете розуміти чим відрізняється робота на метані від АВАРІЙНОГО режиму роботи на бензині - ми зможемо подискутувати.

    До тої пори можу навести Вам тільки один приклад.
    Був у Опеля чудовий мотор: C20NE. Незважаючи на повний набір датчиків і виконавчих механізмів (розходомір воздуха, датчик положення дроссельної заслонки, датчик детонації, лямбда-зонд, датчик температири всасуємого повітря, датчик положення колінчастого валу, температурний датчик двигуна, регулятор холостого хода, вентиляція бака) цей аппарат мав чудову властивість. Він їхав на аварійні программі ЄБУ навіть коли було пообривано ВСЕ окрім датчку положення колінчастого валу, провода на катушку зпалювання і форсунок. Згідно Вашої логіки - встановити на цей мотор ГАЗ і йому буде краще, ніж справному: на бензині????
    Сподіваюсь тепер аналогія для Вас досить зрозуміла.
    Моя теза про те, що Ви б ще карбюратор поставили не єхідна іронія: можливо утворення паливної суміші біло б коректнішим, ніж зараз. Обійшлись би 2-м поколінням, а не 4-м. А чо - дешевше!

    Шановний, ну коли ж Ви мене зрозумієте - коли настануть наслідки буде вже запізно! Зпізно для тих, хто прочитає Ваш "обмін досвідом" і піде тією ж стежиною! Ось тобі спробуєте їм пояснити що то все ви тільки для себе і про себе писали і ні на що не агітували, а вони самі дУрні що таке в інтернеті винайшли і вичитали: ви ж ні кого ні за що не агітували, да????....
    Ось це і буде з моєї точки зору обманом. А з Вашої - НІ!
    Я погоджуюсь з Вами лише в одному - краще б Ви таки купили бензиновий і перевели на пропан.

    Я людина не злопамятна - може інколи трошки імпульсивна та емоційна. Так що обіжатись надовго не вмію. Я визнаю, що також іноді помиляюсь. І одна з моїх помилок - втрачений час на експеременти з переведення метанового КЕДа на пропан (власного). Мені не шкода коштів, вкладених в обладнання - я їх поверну, встановивши його на інше авто (брав новим). А от години спостережень за адаптаціями в різних дорожних умовах, спроби налаштувати пропанову систему без довприсків метану, спроби обійти датчик тиску в рейці при реалізації цих спроб, експеременти з емулятором сигналу датчику.... Цього часу мені шкода. 100 тис не проїхав - мені все ясно стало за 10 000 км.
    Також погоджуюсь що практика розсудить.
    Поживемо побачимо.

    Ну вибачие за "збоченця" - адже розумієте що це не моральний і психологічний термін щодо конкретної людини, а спроба стисло виразити зміст такого технічного рішення (збочення).
    Дай Бог чтобы я ошибался и у Вас всё будет ОК. Написав все. давайте закінчимо перепалку і надалі - тільки по технічним конкретним питанням - а то по горчичнику за флуд і флейм схлопочемо.
    PEACE!
     
    alexxxey77777 та CADDYCLUB подобається це.
  10. :hi::yes3:
     
  11. Добрый день! Разрешите вмешаться в вашу полемику и задать вопрос Jania. Вы приустановке ГБО использовали вариатор?
    Я месяц назад тоже переоборудовал автомобиль с метана на пропан. Форсунки "Баракуда" поставили в родные места и на родную рейку.Мозги Стаг QBOX basic ,редуктор KME Silver TUR. Сняли все балоны и поставили два по 30 литров на место родных.Есть разница в езде на метане и пропане , особенно на малых оборотах.При быстром ускорении и трогании есть небольшие провалы. Почитал информацию про вариатор и если я правильно понимаю , то без него не обойтись для правильногй работы двигателя на газу(угол зажигания).Или существуют другие варианты?
     
  12. Я від цієї ідеї відмовився бо рідні форсунки знаходяться надто далеко від впускних клапанів, в оригіналі це компенсується тиском в 6 атм. В пропановому варіанті такий тиск непройде, звідси можливі провали і різниця, у мене таких проблем нема.
    Наше авто з заводу йшло на два види палива, причому воно бачить якість палива (программа самообучения volkswagen) тому невиключено що в наших кадіках кут запалювання коригується автоматично.
     
  13. #135 miki_ua, 19 Квітень 2016
    Останнє редагування: 20 Квітень 2016
    ну тут Вы правы - уж не знаю сами так решили или где-то в ниших спорах проскочило - но объясняю это всем, кто задаёт вопрос о использовании "родных" форсунок...
    а вот тут не совсем правы
    Даже если бы была программа работы не аварийная, а полноценная - добавляется по 0,25 град к УОЗ при отсутствии детонации в течении 10000-100000 циклов. А вот "сбрасывается" УОЗ по 2-4 град за раз (по сигналу с датчика детонации.
    Вот и выходит что "крутить" угол то и может - но как правило этого не происходит.
    Кто хочет доказательств - ВасяДиагност в помощь: убедитесь....
    Так что на бензиновых моторах вариатор УОЗ полезная вещь ибо сдвигает ввеор всю базовую кривую сигнала, по которому формируется УОЗ.
    Только вот в данном контексте - мы опять говорим про "апгрэйд костылей" а не лечение ног....
     
  14. Jania! Добрый день!
    ВЫ не могли бы сфотографировать своё подкапотное пространство? Может у нас разные коллектора. Я просто не пойму , можно ли у меня ближе переставить газовые форсунки
    Перше повідомлення: 22 Квітень 2016

    Нове повідомлення: 22 Квітень 2016
    Рассматриваю вопрос продажи демонтированных балонов и редуктора.Подскажите сколько примерно это хозяйство может стоить?
     
  15. @vbatko, Если редуктор Вентрекс и исправен - могу забрать.
    Дальше - в лс.
     
  16. фото редуктора
     

    Вкладення:

  17. На метане двигатель ходит дольше чем на пропане. У знакомого в Германии целый парк легковых авто, в том числе Кадди и Т5. Из своего опыта эксплуатации (больше 10 лет), он рассказал, что на пропане ГБЦ выходит из строя на пробеге 200-250 т.км. На метане мотор ходит без проблем. Но он продает их после 350-400 т.км пробега. Расход на метане меньше, чем бензина. На пропане больше. Эксплуатация: режим такси. Газовое оборудование заводское.
     
    miki_ua та CADDYCLUB подобається це.
  18. Если не сойдетесь ,я второй на очереди
     

Поділитися цією сторінкою